วันอาทิตย์ที่ 2 พฤศจิกายน พ.ศ. 2557

แปลสรุปข่าว

MOOGOO 



















































โครงการเริ่มมีการพัฒนาแบรนด์ หมู่ - เป็นเสียงวัวสารที่หนา







MooGoo Syrup
Milk is so much fun with MooGoo!
The Challenge
European hot and cold milk syrups were intended for 4-10 year old children and adults. The task was to help concerned mothers make their kids want to drink milk. At present 3 attractive flavors are produced – caramel, cocoa, and vanilla.
The Solution
The Project commenced with brand name development. Moo - is a cow sound, goo – comes from
gooey, which is attributable to a syrup. With the brand name decided, we moved to brand visualization process and developed a brand character of happy super-cow to communicate the brand promise to the target.
The Result
The brand firstly launched in Slovakia and had a great market success, shaping a new product category. At present, the brand is planning its expansion to other European countries.


ศึกษาเพิ่มเติมได้ที่นี่ http://www.backbonebranding.comMooGoo น้ำเชื่อม

นมคือความสนุกมากกับ MooGoo!ยุโรปน้ำเชื่อมนมร้อนและเย็นมีเจตนาเพื่อเด็กอายุ 4-10 ปีและผู้ใหญ่ งานที่จะช่วยให้คุณแม่กังวลให้เด็กของพวกเขาต้องการที่จะดื่มนม ในปัจจุบัน 3 รสชาติที่น่าสนใจที่มีการผลิต - คาราเมลโกโก้ และนิลลาโครงการเริ่มมีการพัฒนาแบรนด์ หมู่ - เป็นเสียงวัวสารที่หนา - มาจากเหนอะหนะซึ่งเป็นส่วนที่เป็นน้ำเชื่อม ด้วยชื่อแบรนด์ตัดสินใจที่เราย้ายไปอยู่ที่ขั้นตอน         การสร้างภาพแบรนด์และการพัฒนาตัวละครของแบรนด์ของความสุขซุปเปอร์วัวในการสื่อสารคำมั่น       สัญญาของแบรนด์ไปยังเป้าหมาย
    แบรนด์แรกที่เปิดตัวในสโลวาเกียและมีความสำเร็จในตลาดที่ดี, การสร้างหมวดหมู่สินค้าใหม่        ปัจจุบันแบรนด์คือการวางแผนการขยายตัวไปยังประเทศอื่น ๆ ในยุโรป


ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น